The First Computers In 1930 the first analog co..


The First Computers
In 1930 the first analog computer was built by American named Vannevar Bush. This device was used in World War II to help aim guns.
Many technical developments of electronic digital computers took place in the 1940s and 1950s. Mark I, the name given to the first digital computer was completed in 1944. The man responsible for this invention was Professor.
Howard Aiken, This was the first machine that could figure out long lists of mathematical problems at a very fast rate.
In 1946 two engineers at the University of Pennsilvania, J.Eckert and J.Maushly, built their digital computer with vacuum tubes. They named their new invention ENIAC (the Electronic Numerical Integrator and Calculator).
Another important achievement in developing computers came in 1947 when John von Neumann developed the idea of keeping instructions for the computer inside the computer's memory. The contribution of John von Neumann was particularly significant. As contrasted with Babbage's analytical engine, which was designed to store only data, von Neumann's machine, called the Electronic Discrete Variable Computer, or EDVAC, was able to store both
data and instructions. He also contributed to the idea of storing data and
instructions in a binary code that uses only ones and zeros. This simplified computer design. Thus computers use two conditions, high voltage, and low voltage, to translate the symbols by which we communicate into unique combinations of electrical pulses. We refer these combinations as codes.
Neumann's stored program computer as well as other machines of that time were made possible by the invention of the vacuum tube that could control and amplify electronic signals. Early computers, using vacuum tubes, could perform computations in thousandths of seconds, called milliseconds, instead of seconds required by mechanical devices.
Перші комп'ютериУ 1930 році перший аналоговий комп'ютер був побудований американцем імені Ванневар Буша. Цей пристрій було використано у Другій світовій війні, щоб допомогти мета зброї.
Багато технічних розробок електронних цифрових обчислювальних машин відбулося в 1940-х і 1950-х років. Марк I, ім'я, дане перший цифровий комп'ютер був завершений в 1944 році. Людина, відповідальний за цей винахід був професором.
Говард Айкен, Це була перша машина, яка могла зрозуміти, довгі списки математичних задач в дуже швидкому темпі.
У 1946 році два інженера в Університеті Pennsilvania, J.Eckert і J.Maushly, побудували свій цифрової обчислювальної машини з вакуумними трубками. Вони назвали свій новий винахід ENIAC (електронний цифровий інтегратор і калькулятор).
Інше важливе досягненням у розвитку ПК прийшло в 1947 році, коли Джон фон Нейман розробив ідею збереження інструкцій для комп'ютера, в пам'яті комп'ютера. Вклад Джона фон Неймана було особливо значним. У порівнянні з аналітичної машини Беббіджа, який був призначений для зберігання тільки даних, машина фон Неймана, яка називається електронним дискретної змінної комп'ютер або EDVAC, вдалося зберігати як дані так і інструкції. Він також зробив внесок в ідею зберігання даних іінструкцій в двійковому коді, який використовує тільки нулі і одиниці. Це спрощений комп'ютерний дизайн. Таким чином, комп'ютери використовують дві умови, високої напруги та низької напруги, для перекладу символів, якими ми спілкуємося в унікальній комбінації електричних імпульсів. Ми називаємо ці комбінації у вигляді кодів.
Збереженої програмою Неймана комп'ютер, а також інших машин того часу стало можливим завдяки винаходу вакуумного трубки, які могли б контролювати й підсилювати електричні сигнали. Раніше ПК, електронних лампах, змогли виконувати обчислення в тисячні частки секунди, називається мілісекунд, а не секунди потрібно механічних пристроїв.
Три основні можливості комп'ютераКомп'ютер машини зі складною мережею електронних схем, які працюють комутатори або намагнітити крихітних ядер металу. Вимикачі, як ядра, здатні перебувати в одному або двох можливих станів, тобто, включений або вимкнений або намагнічених розмагнічування. Машина здатна зберігати і маніпулювати цифрами, буквами і символами (символами).
Основна ідея комп'ютера є те, що ми можемо зробити машину робити те, що ми хочемо, шляхом введення сигналів, які перетворюють певні перемикачі та включити інші вимкнений або намагнітити або не намагнітити ядер.
Основна робота комп'ютерів обробки інформації. З цієї причини комп'ютери можуть бути визначені як пристрої, які приймають інформацію у вигляді інструкцій, називається програмою, а також символи, звані даними, виконувати математичні та / або логічні операції над інформацією, а потім передати результати цих операцій. Програму або її частина, яка говорить комп'ютерів, що робити, і дані, які надають інформацію, необхідну для вирішення цієї проблеми, зберігаються в комп'ютері в місці під назвою пам'яті.
Вважається, що комп'ютери мають багато чудових повноважень. Однак більшість комп'ютерів, будь то великі чи малі, є три основні можливості. Перші комп'ютери мають схеми для виконання арифметичних операцій, таких як: додавання, віднімання ділення, множення і зведення в ступінь.
По-друге, комп'ютери мають засоби спілкування з користувачем. Зрештою, якщо ми не можемо годувати інформацію і отримати результати назад, ці машини не було б великої користі. Деякі з найбільш поширених методів введення інформації використовувати термінали, дискетах, дисках і магнітних стрічках. Вхідний пристрій комп'ютера (диск або стрічковий накопичувач) зчитує інформацію в комп'ютер. Для виведення інформації два поширених пристроїв є: принтер, друк нової інформації на папері, і електронно-променевої трубки дисплея, який показує результати на екрані телевізора, як екран.
По-третє, комп'ютери схем, які можуть приймати рішення. Види рішень, комп'ютерні схеми може не типу: "Хто виграє війну між двома країнами?" або "Хто є найбагатшою людиною в світі?" На жаль, комп'ютер може вирішити тільки три речі, а саме: Є одним числом, меншим, ніж інший? Є два числа рівні? і є одним числом, більшим, ніж інший?
Комп'ютер може вирішити ряд проблем і зробити тисячі логічних рішень, не стає втомленим. Це може шкірки рішення проблеми в частку часу, необхідного людини, щоб зробити цю роботу.
Комп'ютер може замінити людей в нудною, рутинною роботи, але вона працює відповідно до інструкцій до нього. Є моменти, коли комп'ютер, здається, працюють як механічні «мізки», але її досягнення обмежені свідомості людини. Комп'ютер не може нічого зробити, якщо людина каже, що саме треба робити, і дає йому необхідну інформацію, а тому, що електричні імпульси можуть рухатися зі швидкістю світла, комп'ютер може виконувати велику кількість арифметико-логічних операцій, майже миттєво. Людина може робити те ж саме, але в багатьох випадках, що людина була б мертвий задовго до того, робота була закінчена.
Three Basic Capabilities of a Computer
A computer is a machine with an intricate network of electronic circuits that operate switches or magnetize tiny metal cores. The switches, like the cores, are capable of being in one or two possible states, that is, on or off magnetized or demagnetized. The machine is capable of storing and manipulating numbers, letters, and characters (symbols).
The basic idea of a computer is that we can make the machine do what we want by inputting signals that turn certain switches on and turn others off, or magnetize or do not magnetize the cores.
The basic job of computers is processing of information. For this reason computers can be defined as devices which accept information in the form of instructions, called a program, and characters, called data, perform mathematical and / or logical operations on the information, and then supply results of these operations. The program, or part of it, which tells the computers what to do and the data, which provide the information needed to solve the problem, are kept inside the computer in a place called memory.
It is considered that computers have many remarkable powers. However most computers, whether large or small, have three basic capabilities. First computers have circuits for performing arithmetic operations, such as: addition, subtraction, division, multiplication and exponentiation.
Second, computers have a means of communicating with the user. After all, if we couldn't feed information in and get results back, these machine wouldn't be of much use. Some of the most common methods of inputting information are to use terminals, diskettes, disks and magnetic tapes. The computer's input device (a disk drive or tape drive) reads the information into the computer. For outputting information two common devices used are: a printer, printing the new information on paper, and a cathode-ray-tube display; which shows the results on a TV-like screen.
Third, computers have circuits which can make decisions. The kinds of decisions which computer circuits can make are not of the type: "Who would win the war between two countries?" or "Who is the richest person in the world?" Unfortunately, the computer can only decide three things, namely: Is one number less than another? Are two numbers equal? and, Is one number greater than another?
A computer can solve a series of problems and make thousands of logical decisions without becoming tired. It can rind the solution to a problem in a fraction of the time it takes a human being to do the job.
A computer can replace people in dull, routine tasks, but it works according to the instructions given to it. There are times when a computer seems to operate like a mechanical 'brain', but its achievements are limited by the minds of human beings. A computer cannot do anything unless a person tells it what to do and gives it the necessary information; but because electric pulses can move at the speed of light, a computer can carry out great numbers of arithmetic-logical operations almost instantaneously. A person can do the same but in many cases that person would be dead long before the job was finished.

Приложенные файлы

  • docx 18124340
    Размер файла: 23 kB Загрузок: 0

Добавить комментарий