IR_5

Індивідуальна робота №5 складається з 4-х задач:
обов’язкові задачу №1 та №2 оцінюється по 3 бали;
додаткові задачу №3 та №4 оцінюється по 2 бали.
Сумарна можлива кількість балів за Індивідуальну роботу №5 складає 10 балів.

Індивідуальна робота №5

Варіант №1.

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.

13 EMBED Equation.3 1415
За умов
13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно

Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №2

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.


Індивідуальна робота №5

Варіант №3

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №4

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №5

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №6

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №7

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415



4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №8

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №9

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №10

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №11

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №12

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №13

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415


4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №14

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №15

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation
·.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №16

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №17

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №18

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415.

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №19

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов 13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №20

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №21

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов 13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №22

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов 13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №23

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.

13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415


3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415
За умов 13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

Індивідуальна робота №5

Варіант №24

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачу дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов 13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати графічно задачу нелінійного програмування.
13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №25

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачі дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати задачу квадратичного програмування графічно.

13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №26

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачі дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати задачу квадратичного програмування графічно.

13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.
Індивідуальна робота №5

Варіант №27

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачі дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати задачу квадратичного програмування графічно.

13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.


Індивідуальна робота №5

Варіант №28

1. Використовуючи метод множників Лагранжа, знайти точки умовного екстремуму.

13 EMBED Equation.3 1415,
13 EMBED Equation.3 1415

2. Розв’язати задачі дробово-лінійного програмування симплексним методом.
13 EMBED Equation.3 1415
за умов
13 EMBED Equation.3 1415

3. Розв’язати задачу квадратичного програмування графічно.

13 EMBED Equation.3 1415

13 EMBED Equation.3 1415

4. Розв’язати задачу ігрового моделювання графічно
Дві конкуруючі фірми (гравці) реалізують на ринок продукцію, що швидко псується. Кожен із гравців хоче зайняти сегменти ринку (стратегії). Відомі прибуток (виграш) або збиток (програш) для кожного сегмента ринку, які наведені в платіжній матриці: 13 EMBED Equation.3 141513 EMBED Equation.3 1415.
Знайти оптимальні стратегії й ціну гри кожного гравця і дати економічну інтерпретацію розв’язку.

13 EMBED Equation.3 1415






























Root EntryEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation NativeEquation Native

Приложенные файлы

  • doc 17403594
    Размер файла: 544 kB Загрузок: 2

Добавить комментарий